TechGirl Helpdesk
Omdat je zo'n irritant tech* probleem hebt, waar Google geen antwoord op heeft. Voor als je de bomen door het bos niet meer ziet. De TechGirl Helpdesk' got your back! Voor snel en onafhankelijk advies, in begrijpelijke mensentaal. Wij denken met je mee!
Meest gestelde vragen
Probleem met één van je gadgets? Van slecht werkende Wi-Fi tot YouTube afspeelproblemen op Sonos apparatuur. Of bijvoorbeeld als je wat wilt weten over een goede thuiswerkplek. Neem contact met ons op.
De TechGirl Helpdesk is op werkdagen bereikbaar van 9 tot 21 uur. En in het weekend tussen 12 en 18 uur. We reageren telefonisch binnen 60 minuten op je vraag. Per email zijn onze reactietermijnen langer, maximaal binnen 4 uur een reactie. De volgende tarieven zijn van toepassing:
- Bellen = 19,99 euro per consult van maximaal 20 minuten
- WhatsApp = 14,99 euro per consult van maximaal 20 minuten
- Email = 9,99 euro per consult
Na het consult sturen wij een Tikkie als betalingsverzoek.
Op onze TechGirl Helpdesk zijn algemene voorwaarden van toepassing.