Haha, technology: I love you. En niet eens omdat je altijd zo slim of fantastisch bent. Jouw weirdheid-factor vind ik soms ook fantastisch. Wat dacht je bijvoorbeeld van deze ‘slimme haarborstel’? Ik bedoel: het is nou niet dat ik zat te wachten op deze Hair Coach van Kérastase, Withings en L’Oréal…

Eerlijk is eerlijk: ik heb deze slimme haarborstel zelf (nog) niet getest, dus het is wat makkelijk roepen van de zijlijn. En als TechGirl zou ik eigenlijk enthousiast moeten zijn over dit tech beauty product: met zijn ingebouwde microfoon kan hij horen of je haar droog en breekbaar is, de gyroscoop meet hoe snel je kamt en in de bijbehorende app kun je jouw statistieken analyseren. Niet slecht en toch een goede poging om vrouwen enthousiast te krijgen voor ‘tech’.

Waarom hou ik dan het gevoel dat dit weer een nieuwe marketing-manier is? Komt dat door de L’Oréal producten die je geadviseerd krijgt als je breekbaar haar hebt?

Beschikbaarheid

Vanaf de herfst van 2017 te koop voor zo’n 200 euro.

Gerelateerde berichten

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.