fitbit ambassadeur

#DrTechGirl | Fitbit toont verkeerde tijd

Inmiddels heb ik deze vraag meerdere keren voorbij zien komen. “Mijn Fitbit toont verkeerde tijd, nadat ik op vakantie ben geweest. Wat kan ik hieraan doen?” Super vervelend natuurlijk! Ik heb het volgende voor jullie uitgezocht.

Er zijn een aantal algemene dingen die je kunt doen

Schakel je telefoon eens uit en dan weer in. Zorg dat de Bluetooth connectie opnieuw tot stand wordt gebracht. Of probeer handmatig te synchroniseren binnen de app. Een andere optie is om in te loggen bij het dashboard op je computer. Ga daar op zoek naar de tijdzone/tijd om aan te passen.

Helaas is er geen eenduidig antwoord te geven met betrekking tot deze kwestie…

Afhankelijk van het device wat je gebruikt, kan het probleem door verschillende kwesties veroorzaakt worden. Fitbit heeft hier veel vragen over gehad en heeft daarom een zelfhulpartikel opgesteld. Lees het ‘Tracker sync artikel‘ daarom echt even door!

MobileMobile

Kom je er nog niet uit?

Neem dan contact op met Fitbit Contact Support. Live chatten, Twitteren, mailen of bellen… het kan allemaal. Openingstijden en reactietermijnen staan allemaal netjes op de website vermeld.

Ik hoop dat dit antwoord jou helpt!

Liefs, DrTechGirl.

#DrTechGirl is een terugkerende reeks waarin we op zoek gaan naar oplossingen voor jouw tech gerelateerde problemen. Heb je slecht WiFi bereik in huis? Wil je weten hoe je de beste foto’s kunt maken? Heb je een heel andere praktische tech vraag? Stel hem aan ons en wie weet helpen we je met de oplossing! *** Bij veel belangstelling maken we een selectie uit de inzendingen ***

    Uw naam (verplicht)

    Uw email (verplicht)

    Onderwerp

    Uw bericht

    Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.