Alle liefhebbers van reizen en tech opgelet! Marriott werkt samen met Samsung en Legrand aan een slimme hotelkamer. Hiermee ervaar je als gast een volledig gepersonaliseerde ervaring. Daar gaat ons TechGirl-hartje sneller van kloppen!

Zodra je in de kamer binnenkomt, begin je met personaliseren. Alles is mobiel- en spraakgestuurd. Vraag aan de slimme spiegel om je yoga ochtendroutine op te starten, zet de douche (op temperatuur!) op een bepaalde tijd klaar en bestel heel simpel je ontbijtje. Check de video in de header voor ’n idee van de kamer.

“We know that our guests expect to personalize almost everything in their lives, and their hotel experience should be no different.” – Stephanie Linnartz (Global Chief Commercial Officer)

Ontwikkelingen

De kamer is nu (helaas) nog niet te boeken. Er staat een prototype in het hoofdkantoor, hier zijn ze nog hard bezig om de kamer verder te ontwikkelen en vorm te geven. De afgelopen maanden hebben ze de kamer en alle functionaliteiten getest. Die gegevens worden momenteel geanalyseerd. De komende jaren wordt de kamer continu aangepast naar nieuwe inzichten en technologieën.

Gerelateerde berichten

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.