TechGirl Helpdesk
Wat is een 2-in-1 laptop?

5 jaar #DrTechGirl | Het begin van de TechGirl Helpdesk!

Op een korte onderbreking na, bestaat de categorie #DrTechGirl inmiddels alweer vijf jaar. Een vraag-en-antwoord-rubriek waar jij je kwestie mag voorleggen. Over een tech-trend, een techprobleem waar je zelf tegenaan loopt of misschien iets anders wat je altijd al wilde weten. Vijf jaar is een hele tijd, en we zijn nog lang niet klaar: we merken dat de behoefte aan techhulp groeiende is. Daarom is het tijd voor… de lancering van onze TechGirl Helpdesk!

Wat je mag verwachten van TechGirl Helpdesk

Zit het “nieuwe werken” nog niet helemaal in jouw vingers? Heb je een tech-gerelateerd probleem binnen je eigen huis(houden)? Of ben je zzp’er /MKB’er en ben je op zoek naar handige online tools om je bedrijf efficiënter te maken? Je kunt de TechGirl Helpdesk voortaan mailen, appen, bellen én beeldbellen (per Skype of WhatsApp).

Hier kunnen wij je o.a. mee helpen:

  • ICT-problemen helpen oplossen (zoals WiFi issues uitleggen/helpen oplossen)
  • Uitleg over juist gebruik van online vergadertools
  • Uitleg over gebruik van online facturatiesystemen
  • Gedeeld documentgebruik, wat past bij jou?
  • (Flex)werken op een andere locatie, waar let je op?
  • CRM systemen bouwen, waar begin je?
  • De juiste keuze voor jouw nieuwe website: Wix/WordPress/etc.
  • Informatie over Mac/Windows/Chromebook
  • Structureren van je backoffice/informatie-architectuur
  • Welke apps kun je gebruiken om je (werk)leven/huishouden makkelijker te maken?

En nog veel meer.

Stel gerust je vraag via mail of via één van onze andere kanalen. We nemen binnen 24 uur contact met je op.

Wat kost dat?

De TechGirl Helpdesk rekent 15 euro per consult van 15 minuten. Kunnen we je niet binnen 1 consult helpen, dan komt daar maximaal een tweede consult bij. 30 euro is wat we maximaal rekenen. Je ontvangt van ons een Tikkie om af te rekenen. Bedrijven kunnen een begeleidende nota ontvangen, als ze dat willen.

Ik wil dat jullie het werk voor mij doen

De TechGirl Helpdesk geeft je informatie en kan je helpen met nieuwe oplossingsrichtingen. Komt daar een vervolgactie uit, waarin je zelf he-le-maal geen zin hebt om die uit te voeren? Of voel je je er eerlijk gezegd te onervaren voor? No problemo. Je kunt ons inhuren om het voor jou op te lossen. In dat geval ontvang je een offerte op maat. Natuurlijk vervallen de kosten van het consult dan ook.

Dus: heb je echt geen oplossing meer?

Contact de TechGirl Helpdesk! Wij helpen je graag.

Jouw naam (verplicht)

Jouw email (verplicht)

Jouw vraag

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

Ook interessant
samsung laptop heeft een touchscreen
De helft doet het. Jij ook?

Cookies op TechGirl.nl

Wij maken gebruik van cookies op TechGirl.nl. Je kunt ze direct toestaan door op 'Accepteren' te klikken. Liever handmatig aangeven wat je wel en niet wilt toestaan? Kies dan voor 'Verander cookie settings'.

Privacy beleid | Sluiten